Skiburgeren 2024

Tilmelding til vagter i Skiburgeren 2024

• Fra den 1. marts kl. 19 kan skiklubbens medlemmer tilmelde sig et vagthold i Skiburgeren.
  • Fra den 4. marts kl. 19 kan tidligere medarbejdere tilmelde sig.
  • Fra den 8. marts kl. 19 kan øvrige interesserede tilmelde sig.

Fordeling af vagter i Skiburgeren

Via dette link kan du se hvordan vagterne ser ud for de enkelte vagthold: Vagtplan 2024 (opdateret 03-03-2024).

Oversigten er vejledende, da det er vagterne i festivalens system, der er gældende.

Retningslinjer for vagter

For at modtage et armbånd til hele festivalen skal du have vagt i 24 timer.

Men hvis du inden festivalen begynder, er blevet 65 år, kan du nøjes med at arbejde i 18-21 timer.

Af praktiske grunde kan vi ikke angive disse vagter i skemaet.

Men vi regulerer det ved, at du kan korte hver af dine 3 vagter af med 1 time og hvis du kender til arbejdet i Skiburgeren, kan du eventuelt fravælge de 3 timers introduktion om tirsdagen. Aftalerne indgås med vagtgruppen.

Igen i år er det muligt at melde sig til 1 vagt på 8 timer, hvis du gerne vil give en hånd med, men har svært ved at afse 3-4 dage til at arbejde på festivalen. En vagt på 8 timer giver adgang til festivalen den samme dag og efterfølgende nat.

Hvorfor skal jeg tilmelde mig?

Hvis du er medlem, skal du gøre det for at møde andre klubmedlemmer i hyggelige og uformelle rammer. Du kommer til at befinde dig i et område fyldt med energi, gode vibrationer og flere unge mennesker end du er vant til i skiklubben. Og så bliver du dejlig træt, når du har klaret din vagt.

For alle medarbejdere er der selvfølgelig fri forplejning, når du er på vagt og mulighed for at købe mad og drikkevarer til medarbejderpriser på andre tidspunkter. Så du kan bruge burgerboden som en god base, hvis du vil ud at opleve musikken og stemningen på festivalpladsen.

Fredag og lørdag aften fra ca. kl. 17- 19 byder vi desuden alle medarbejdere på sous vide tilberedt oksekød (tilberedt i vakuumposer i vandbad) med salat og rösti.

Og hvis du deltager i klubbens aktiviteter eller er med på en af vores mange skiture, kan du klappe dig selv på skulderen

Tilmelding til vagter i Skiburgeren

Har du deltaget på festivalen inden for de sidste par år, så har du en profil i Roskilde Festivalens medarbejdersystem (People-vol), som skal gøres aktiv.

Skriv derfor en mail til skiburgervag[email protected], med dit navn. Herefter bliver din profil gjort aktiv og du modtager en mail.

Gå derefter til People-vol https://people-vol.roskilde-festival.dk/, log ind og tilmeld dig et hold på følgende måde:

Klik på: Dine hold, Vagtplan. Herefter kommer du til en ny hjemmeside: HEAP 360. Log ind, Mine vagter, Find vagter, Vælg vagtpakke.

En mere detaljeret vejledning med kopi af skærmbilleder finder du på dette link: Tilmelding for medarbejder.

Har du ikke deltaget før, så skal du oprette en profil i Roskilde Festivalen medarbejdersystem (People-vol).

Det gør du via dette link:

Derefter skal du tilmelde dig et hold på følgende måde:

En mere detaljeret vejledning med kopi af skærmbilleder finder du på dette link: Tilmelding for ny medarbejder.

Har du spørgsmål til arbejdet, så kontakt os i Skiburgerteamet. Skriv til [email protected].

Vi er i Skiburgeren for at producere burgere af en god kvalitet, tjene penge til skiklubben og ikke mindst for at have det sjovt.

Vi glæder os til at se dig på festivalen

De bedste festivalhilsener

f/ Skiburgerteamet

Regler for deltagelse på Roskilde Festival og hvad tilbyder Skiburgeren

Regler

• Du skal være fyldt 15 år for at deltage og du skal være fyldt 18 år for at stå i salget eller i kassen.
  • Er du udlænding skal du sikre at du har den nødvendige arbejds- og opholdstilladelse i Danmark, herunder at du må arbejde som frivillig.
    If you are a non-resident you must ensure that you have the necessary work and residence permits in Denmark, including that you can work as a volunteer.
  • Er du arbejdsløs og står i A-kasse skal du kontakte din A-kasse og afklare om du må deltage i frivilligt arbejde.
  • For at få et armbånd skal du udføre mindst 24 arbejdstimer. Hvis du er over 65 år ved festivalens begyndelse, er kravet mindst 18 timer. Det er også muligt at tage en vagt på 8 timer, hvilket giver adgang til festivalen den samme dag.
  • I tilfælde af sygdom skal du aflevere dit armbånd til din holdleder, og forlade festivalen. I modsat fald kan festivalen opkræve dig for det fulde beløb, også selvom du har arbejdet nogle af timerne.
  • Festivalledelsen har besluttet, at det ikke er tilladt at drikke øl, mens du udfører dine arbejdsopgaver (men det OK i en pause). Du må ikke være beruset, så du ikke kan udføre dine opgaver forsvarligt.

Tilbud

• Super god forplejning, hvor du får mad og drikke når du er på vagt i Skiburgeren, selv om du skal være indstillet på, at en pause kan blive afbrudt, ved pludselig travlhed.
  • Uden for dine vagter kan du købe mad og drikkevarer til medarbejderpriser.
  • Fredag og lørdag aften fra ca. kl. 17 byder vi endvidere alle medarbejdere på sous vide tilberedt oksekød (tilberedt i vakuumposer i vandbad) med salat og rösti.
  • Hygge sammen med klubbens medlemmer og dine venner.
  • Gode muligheder for at opleve stemningen på festivalpladsen og musikken fra Orange scene